BAŞKAN ÇERÇİOĞLU: YAZA MERHABA KONSERLERİMİZE TÜM VATANDAŞLARIMIZI DAVET EDİYORUM

GÜNCEL 22.06.2026 - 22:25, Güncelleme: 22.06.2026 - 22:25
 

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU: YAZA MERHABA KONSERLERİMİZE TÜM VATANDAŞLARIMIZI DAVET EDİYORUM

Aydın Büyükşehir Belediyesi Yaza Merhaba Konserleri Başlıyor
Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında sevilen sanatçılar Aydınlılar ile bir araya gelecek. Yaz akşamlarına renk katacak konserlerde vatandaşlar müzik dolu anlar yaşayacak. Yaza Merhaba Konserleri’nin ilk konuğu, 23 Haziran Salı günü Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak olan Ayna grubu olacak. Konserler kapsamında 26 Haziran Cuma günü Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde Kolpa, 30 Haziran Salı günü ise Tekstil Park’ta Aydilge sevenleriyle buluşacak. Konserler saat 21.30’da başlayacak. Tüm etkinlikler ücretsiz olarak gerçekleştirilecek. Tüm vatandaşları konserlere davet eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum” ifadelerini kullandı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi Yaza Merhaba Konserleri Başlıyor

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında sevilen sanatçılar Aydınlılar ile bir araya gelecek. Yaz akşamlarına renk katacak konserlerde vatandaşlar müzik dolu anlar yaşayacak.

Yaza Merhaba Konserleri’nin ilk konuğu, 23 Haziran Salı günü Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak olan Ayna grubu olacak. Konserler kapsamında 26 Haziran Cuma günü Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde Kolpa, 30 Haziran Salı günü ise Tekstil Park’ta Aydilge sevenleriyle buluşacak. Konserler saat 21.30’da başlayacak. Tüm etkinlikler ücretsiz olarak gerçekleştirilecek.

Tüm vatandaşları konserlere davet eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum” ifadelerini kullandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yeniegegazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.