DİDİM BELEDİYESİ YEŞİL ALANLARDA BAKIM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR

GÜNCEL 23.06.2026 - 16:19, Güncelleme: 23.06.2026 - 16:19
 

DİDİM BELEDİYESİ YEŞİL ALANLARDA BAKIM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR

Didim Belediyesi, kent genelinde çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama çalışmalarına devam ediyor.
Didim Belediyesi, kent estetiğinin korunması ve ortak kullanım alanlarının daha düzenli hale getirilmesi amacıyla ilçe genelindeki yeşil alanlarda bakım çalışmalarını sürdürüyor. Didim Belediyesi ekipleri tarafından kentin farklı noktalarında gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama çalışmaları yapılıyor. Program dahilinde yürütülen çalışmalarla, parklar ve yeşil alanlar mevsim koşullarına uygun şekilde düzenlenirken, kent genelindeki yeşil dokunun korunması hedefleniyor. DİDİM BELEDİYE BAŞKANI HATİCE GENÇAY: “DAHA YEŞİL VE DAHA DÜZENLİ BİR DİDİM İÇİN EKİPLERİMİZ SAHADA” Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, kent genelinde sürdürülen bakım çalışmalarına ilişkin yaptığı değerlendirmede, ortak kullanım alanlarının daha düzenli, güvenli ve estetik bir görünüme kavuşması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti. Başkan Hatice Gençay, özellikle yoğun olarak kullanılan park ve yeşil alanlarda gerçekleştirilen ot temizliği ve çim biçme çalışmalarıyla halkın daha konforlu ve sağlıklı alanlarda vakit geçirmesini hedeflediklerini ifade etti. YEŞİL DOKU KORUNUYOR Ağaç budama çalışmalarıyla hem bitki sağlığının korunması hem de ağaçların daha sağlıklı gelişim göstermesi sağlanırken, olası risklerin önüne geçilmesi hedefleniyor. Ekipler, belirlenen program doğrultusunda ilçe genelindeki çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Didim Belediyesi, daha yeşil, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir kent için kent genelindeki bakım çalışmalarına devam ediyor.
Didim Belediyesi, kent genelinde çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama çalışmalarına devam ediyor.

Didim Belediyesi, kent estetiğinin korunması ve ortak kullanım alanlarının daha düzenli hale getirilmesi amacıyla ilçe genelindeki yeşil alanlarda bakım çalışmalarını sürdürüyor.

Didim Belediyesi ekipleri tarafından kentin farklı noktalarında gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama çalışmaları yapılıyor. Program dahilinde yürütülen çalışmalarla, parklar ve yeşil alanlar mevsim koşullarına uygun şekilde düzenlenirken, kent genelindeki yeşil dokunun korunması hedefleniyor.

DİDİM BELEDİYE BAŞKANI HATİCE GENÇAY: “DAHA YEŞİL VE DAHA DÜZENLİ BİR DİDİM İÇİN EKİPLERİMİZ SAHADA”

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, kent genelinde sürdürülen bakım çalışmalarına ilişkin yaptığı değerlendirmede, ortak kullanım alanlarının daha düzenli, güvenli ve estetik bir görünüme kavuşması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti. Başkan Hatice Gençay, özellikle yoğun olarak kullanılan park ve yeşil alanlarda gerçekleştirilen ot temizliği ve çim biçme çalışmalarıyla halkın daha konforlu ve sağlıklı alanlarda vakit geçirmesini hedeflediklerini ifade etti.

YEŞİL DOKU KORUNUYOR

Ağaç budama çalışmalarıyla hem bitki sağlığının korunması hem de ağaçların daha sağlıklı gelişim göstermesi sağlanırken, olası risklerin önüne geçilmesi hedefleniyor. Ekipler, belirlenen program doğrultusunda ilçe genelindeki çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Didim Belediyesi, daha yeşil, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir kent için kent genelindeki bakım çalışmalarına devam ediyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yeniegegazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.